zaterdag 4 juli 2015

Zeven dagen lang (253)

28 juni t/m 4 juli

ZONDAG Bekentenis
Ik mis Knevel en Van den Brink.

MAANDAG Zomerklaar
Vandaag in zes verschillende treinen gezeten om op mijn werk te geraken, en in zes treinen plus een vervangende bus om weer thuis te komen. Ik wil een medaille.

DINSDAG Kwijtschelding schuld Griekenland kost Nederland 3 tot 5 miljard
Maar hee, tenminste nooit meer oorlog, mensen.

WOENSDAG Jaarlijks terugkerend
De temperatuur stijgt richting de dertig graden, Wimbledon en de Tour de France beheersen de sportjournaals, en FC Den Bosch spreekt de verwachting uit dat het komend seizoen nu dan toch echt gaat promoveren naar de eredivisie.
Kortom, het is weer juli.

DONDERDAG Boer zoekt woord
Het journaal heeft een item over de manier waarop boeren voor koeling in hun stallen zorgen. Een boer heeft het daarbij over het 'koecomfort'. Ik zeg: woord van het jaar.

VRIJDAG Held
Balen, de FEBO stopt als sponsor van Raymond van Barneveld. Nooit meer zulke epische foto's:

Raymond van Barneveld - Zelfportret met Kroket


ZATERDAG 37 graden
Geen geintje: koop ik in deze door extreme hitte geteisterde week een cd, blijkt er ook een track op te staan getiteld 'Heatwave'.

Geen opmerkingen: