zaterdag 29 januari 2011

Zeven dagen lang (49)

23 t/m 29 januari

ZONDAG Citaat van de week
'Voor het duel met JVC Cuijk, onze slechtste wedstrijd van het seizoen, kwam jij naar me toe met de vraag of het trucje van Kraay na al die jaren niet een keer was uitgewerkt. En of zowel de club als ik niet toe was aan wat anders. Maar ik doe geen trucje, ik werk toch niet met kikkers?!'
(Hans Kraay jr;, trainer van FC Lienden, in Voetbal International nr.3)

MAANDAG Bonestaak T.
Volgens De Pers noemt The Sun de van moord verdachte Nederlander Vincent T. een bonestaak: 'ze weet ook te melden dat de man 6 feet en 4 inches lang is (1,93 meter). Ze noemen hem daarom een "bonestaak".'
The Sun heeft het inderdaad over 'beanpole'. Maar De Pers kopt heel subtiel 'Bonestaak T.', wat toch onmiddellijk doet denken aan 'T-bone steak'. Een koteletje dus.

DINSDAG PvdA
Vanuit de partij groeit de kritiek op de rol van Job Cohen in de oppositie, meldt EenVandaag. Wat een verrassing dat een seconde later de snaakse tronie van Willem Vermeend in beeld komt...

WOENSDAG Juist
'Er is niets geheimzinnigs aan een bos. Stille huizen kunnen angstaanjagend zijn, maar een bos is het nooit. Het laat ons onze gang gaan.'
(A. Alberts, 'De herfst van het heimwee')

DONDERDAG Ries (2)
Richard de Mos wil af van de gehate combiregeling in het betaalde voetbal. Ook die zou met de Voetbalwet overbodig geworden zijn.
Parbleu! Alweer een uitstekend politiek idee van Richard. Wat is er toch met die jongen aan de hand?

VRIJDAG Ik kop hem zelf maar even in
En inderdaad ook weer een goede voetbalgerelateerde beslissing van een De Mos. Krankzinnige tijden.

ZATERDAG Finale Australian Open vrouwen
Na Li: een Chinese met een grote tatoeage boven haar tiet die bovendien een grote bek heeft tegen de umpire ('Don't tell me how to play tennis!').
Ik weet niet wat ik meemaak...

Geen opmerkingen: