zaterdag 14 augustus 2010

Zeven dagen lang (26)

8 t/m 14 augustus

ZONDAG Zomergasten
Ik vind die Jelle Brandt Corstius een sympathieke, bescheiden kerel.
Nooit gedacht dat ik ooit die kwalificaties aan de naam Brandt Corstius zou verbinden.

MAANDAG Beste typering van partijdige media ooit
Een heetgebakerde Napolitaan in Holland Sportzomer over de rivaliteit tussen Noord- en Zuid-Italië: 'Als Maradona in een bar was en hij moest pissen, dan schreven de kranten uit het Noorden dat hij moest schijten.'

DINSDAG Nee u dan
In de internationale trein doet de conducteur zijn praatje ook in het Engels.
Sjofele man, ongevraagd tegen medepassagiers: 'Altijd lachen als de conducteurs Engels proberen te praten!'
Even later, dezelfde man schudt de slapende passagier tegenover hem wakker: 'We not go further than Roosendaal.'

WOENSDAG Pff
Slechtste slogan ooit: 'Een 2 uur durend or-TAS-me!' (Voor Crazy Shopping the Musical)

DONDERDAG Da's waar ook
Vandaag kom ik er opeens achter dat die dude die in de best wel grappige sitcom Becker de rol van dokter John Becker speelt, dezelfde dude is die barman Sam Malone speelde in Cheers.

VRIJDAG Jupiler League van start
BV Veendam moest vanavond de spelersbus van FC Groningen lenen om bij Telstar te komen. De eigen spelersbus is zeker verkocht??

ZATERDAG Dichtregels van de week
waardoor lijkt mijn vandaag zo kort
dat morgen er gisteren van wordt? (Leo Vroman)

Geen opmerkingen: