zaterdag 8 december 2007

[Lijstjesmaand] (8): Lelijke mooie vrouwen

Jerry diende het verzoek in voor een top 5 van lelijkste vrouwen. Omdat zo'n lijst een willekeurige opsomming dreigt te worden, heb ik met zijn permissie een kleine wijziging aangebracht: een top 5 van lelijke mooie vrouwen. Ik bedoel daar vrouwen mee die in de publieke opinie het predicaat 'mooi', 'sexy' o.i.d. dragen, maar die bij mij niets in beroering brengen, integendeel.

Top 5 Lelijke mooie vrouwen

1) Sylvie Meis
2) Halle Berry
3) Katja Schuurman
4) Christina Aguilera
5) Paris Hilton

6 opmerkingen:

Jeroen Dera zei

Helemaal gelijk! Al zou ik Paris nog hoger zetten ;) Wat een spook.

ditisstefan zei

Paris zou bij mij op 2 staan, na Katja Schuurman. Ik denk Silvie op 3, Halle op 4 en Christina op 5... Zoiets... Maar op 5 staan is natuurlijk geen extreem knappe prestatie :).

Anoniem zei

Hilton op 1!

Anoniem zei

Het is Halle Berry, maar ze is idd lelijk. Ik zou Naomi Campbell op 1 zetten, veel van die topmodellen zijn echt zo lelijk.
Jammer dat je Sylvie op 1 hebt, toch de vrouw van één van mijn favoriete voetballers.

Marc van Zoggel zei

Berry ja, ipv Barry. Bedankt voor de tip :)

Anoniem zei

Katja Schuurman is definitief de allerlelijkste. Zij zieht raar en lelijk uit.