zondag 16 december 2007

Ik heb de meester ontmoet

Dankzij een gouden tip van Sigrid toog ik vanmiddag naar het centrum van Nijmegen. De maestro himself zou in de Selexyz Dekker vd Vegt zijn biografie Boogie komen signeren! Het was bomvol in de winkel, maar gelukkig stond ik ergens vooraan in de rij. Zoals het hoort bij een signeersessie kwam Michael Boogerd - want over hem hebben we het hier uiteraard - een kwartiertje te laat binnen. De schuchtere Hagenaar nam plaats en signeerde de boeken, eventueel vergezeld van een opdracht. Ik had mijn exemplaar vanzelfsprekend al eerder gekocht en dat is nu van onschatbare waarde geworden door de handtekening op het titelblad. Op instigatie van enkele bekenden overhandigde ik hem ook nog een papieren versie van mijn hommage aan een jeugdheld. Ik stond daar enigszins huiverig tegenover, maar wie weet leest Boogerd dat eerbetoon op dit moment. Dromen staat vrij.













2 opmerkingen:

Anoniem zei

En? Zei ie 'dankjewel'? Of had-ie hem al ingelijst boven z'n bed hangen (wat zeer waarschijnlijk is ;-))?

Marc van Zoggel zei

Hij zei in ieder geval 'dankjewel' :)