donderdag 6 december 2007

Fotoverslag: bachelor Van Zoggel

Vanmiddag werden zes studenten Nederlands officieel benoemd tot 'Bachelor of Arts'. Wies, Aukje, Sammie, Sietske, Martine en ik waren de gelukkigen die gelauwerd werden met een lovend praatje (in mijn geval zeer mooie woorden van mijn begeleider Prof. Joosten ), een diploma en een trofee: een koker.

FOTOVERSLAG:



1) Ik verschijn voor de rechtbank, het vonnis wordt geveld


2) Vrijspraak! Ik bedank de rechters voor hun wijze beslissing



3) Ik poseer met de vijf andere vrijgesprokenen voor de massaal aanwezige pers


4) De vrijheid wordt gevierd met mijn moeder en een toevallige voorbijganger

4 opmerkingen:

ditisstefan zei

'Een toevallige voorbijganger', die geen vergadering had ;).

Gefeliciteerd... Het is je van harte gegund!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Inlijsten en boven je bed hangen!

Bob van Tiel zei

Inderdaad gefeliciteerd. Doe er wat leuks mee.

P.s. Was die uitreiking in een grot of zo?

Marc van Zoggel zei

Bedankt voor de felicitaties!