zondag 23 september 2007

Rouwzegel

Nog een tweede bericht vandaag, voortkomend uit een verzoekje.

Mijn broer doet namelijk mee aan een wedstrijd om de ontwerper van de nieuwste rouwzegel te worden. Uitvaartmaatschappij Monuta heeft een ontwerpwedstrijd uitgeschreven voor de nieuwste zegel. Het publiek kan stemmen op de mooiste zegel en uit de populairste vijf kiest een vakjury de winnaar. Het ontwerp van mijn broer is hier links te zien.

Stem allemaal op die zegel. De winnaar krijgt namelijk, naast de eer en het verschijnen van 1 000 000 postzegels met zijn ontwerp erop, ook een iMac. Dat zou betekenen dat onze huidige pc geheel en al beschikbaar komt voor mij alleen. Ik ben dus ook gebaat bij een overwinning van mijn broer!

Stem direct via deze link. Je kunt dan zelf een iPod winnen. Bij voorbaat dank.

Geen opmerkingen: