zondag 30 december 2007

[Lijstjesmaand] (30): Muziek 2007

Na de filmpjes van gisteren vandaag de top 5 van in 2007 in Nederland uitgebrachte muzieksingles. Er is weer veel bocht verschenen, zoals Jeroen hier al laat zien. Gelukkig is er de website Hitsallertijden, die al een voorselectie heeft gemaakt waarin de ergste troep buiten de deur is gehouden.

Top 5 Muzieksingles 2007

1) Rufus Wainwright - Going To A Town BELUISTER
2) Bruce Springsteen & E-Street Band - Radio Nowhere BELUISTER
3) Keane - A Bad Dream BELUISTER
4) Paul McCartney - Ever Present Past BELUISTER
5) Editors - Smokers Outside The Hospital Doors BELUISTER

2 opmerkingen:

Bob van Tiel zei

Mooi lijstje, man! Alleen de Editors horen er echt niet tussen. 'Radio Nowhere' is inderdaad een fantastisch nummer, en hetzelfde geldt voor `The Ever Present Past' van de dubbelganger van Paul. Ik zou verder Mark Olson met 'My One Book Philosophy', Joe Henry met 'Scare Me To Death', Neil Young met eindelijk een albumversie van 'Ordinary People' en Burial met het hele album 'Untrue' niet onvermeld willen laten.

ditisstefan zei

Ik vind Keane vooral gaaf, omdat ik de single-volgorde van 'Under The Iron Sea' goed had in mijn recensie :).

http://ditisstefan.nl/nl/2006/06/15/keane-under-the-iron-sea/