woensdag 24 juni 2009

Presentatie jubileumboek

Tussen werk en studie door heb ik mij het voorbije anderhalf jaar ook ingezet voor de plaatselijke voetbalclub. Om het 75-jarig bestaan van rkvv Maliskamp te vieren moest een jubileumboek vervaardigd worden. Samen met Ad van der Donk en Wil van Hoof heb ik dit geschreven. Door middel van interviewsessies met (oud-)leden en het lezen van zaken als jaarverslagen hebben we eerst materiaal verzameld. Vervolgens heeft ieder van ons zes thema's uitgewerkt. Mijn broer heeft voor de schitterende vormgeving gezorgd. Gisteravond was de boekpresentatie. Met een helikopter werd het eerste exemplaar ingevlogen. Dat werd door mijn broer overhandigd aan het oudste lid. Hieronder enkele foto's:


























































Foto's: Toine Bruggeman
Meer foto's staan hier

1 opmerking:

stefan zei

mooie afsluiter van het project!